1938 – Max Berk převzal textilní továrnu v Mannheimu. Ve velmi krátkém čase se přeorientoval
           na výrobu svrchního dámského oblečení.
1943 – v průběhu 2. světové války byla továrna zničena. Po konci 2. světové války
byly v okolí
           Heidelbergu vybudovány nové podniky.
1955 – Max Berk získává licenci společnosti JONATHAN-LOGAN a díky této licenci může
           zastupovat americkou značku Betty Barclay v Evropě. Zároveň zřizuje továrnu
           Betty Barclay v Heidelbergu. Hned na jaře v tomto roce vzniká první kolekce Betty Barclay.
1961 – je vytořena první kolekce Vera Mont, která se soustředí na slavnostní – večerní koktejlové
           a svatební šaty. Ve Francii je zřízena pobočka fy Vera Mont.
1968 – vznik značky Gil Bret. Je to produkce nabízející převážně dámské kabáty, bundy

           a kalhotové kostýmy. Obrat fyrmy vzrostl na 70 milionů marek a umožňuje plošnou expanzi
           podniku po celé Evropě. Ve městě Nusloch u Heidelbegu vzniká na ploše 1500m2 jádro
           podnikatelské skupiny, které se skládá z úseků produkce, ústřední zastupitelské služby
           a správy podniku.
1971 – firma dosáhla obratu již 100 milionů marek.
1972 – Betty Barclay se stává exkluzivní značkou i na světovém trhu.

1973 – podnikatelská skupina otevírá první agenturu BB na Dálném Východě.

1976 – vznik zahr. společností Betty Barclay v Rakousku a ve švýcarsku.

1978 – Betty Barclay získává v Heidelbergu bývalý evangelický barokní kostel
 z roku 1733
           a zřizuje v něm muzeum textilu.

1979 – Max Berk obdrží v Düsseldorfu mezinárodní cenu módního marketingu „IGEDO“.

1982 – Max Berk se ujímá předsednictví ve správní radě a přenáší na svého zetě  Jürgena H. Wintera vedení podnikatelské skupiny.

1983 – vedle tradiční produkce se firma poprvé zabývá myšlenkou vytvořit kompletní nabídku
           rozšířením sortimentu. Jsou navrženy nové kombinační programy

1986 – Betty Barclay získává hodnocení DOB nejvyšší známku za prezentaci na trhu jako
           vnitrostátní značku. Vznikají další zahraniční společnosti ve Velké Británii a Belgii.

1987 – vzniká první Betty Barclay Shop v systému shopů.

1988 – výstavba nového skladu a zasílacího podniku s vysokým stupňem automatizace.

1991 – Jürgen H. Winter se ujímá vedení celé podnikatelské skupiny jako hlavní obchodní společník.
           Je vytvořeno druhé zastoupení agentury Betty Barclay na Dálném Východě.

1992 – Betty Barclay vytváří první licenci na parfém.

1993 – Betty Barclay obdrží cenu „FORUM PREIS“ německého textilního průmyslu.
Vznikají dvě
           nové zahraniční společnosti ve Švédsku a Dánsku.

1996 – Betty Barclay získává další licenci na vlastní obuv. Podnik je vyznamenán
jako
           „manufaktura roku“  udělený významným odborným časopisem
           pro textilní průmysl
ve Velké Británii.

1997 – Betty Barclay je oficiálním sponzorem mistrovství světa v krasobruslení
v Lausanne.
           Další udělení licence v oblasti módních doplňků.

1998 – podnikatelská skupina zahajuje vlastní prezentaci na Internetu. Od tohoto roku
je podnik
           hlavním sponzorem dostihů pod názvem „Dostihy Betty Barclay v Iffezheimu“.

1999 – 60 roků existence podnikatelské skupiny, jubilejní párty s 2500 hosty
ze třiceti zemí v Düsseldorfu.

2000 – Betty Barclay je oficiální sponzor olympijského družstva žen v Sydney.
Gil Bret příchází na trh
           s novou vlastní kolekcí.

2002 – nové profilování značky Betty Barclay s moderním designem.
           V tomto roce značka spolupracuje s 1200 partnery.

2003 – ofenziva značky Gil Bret s konceptem oblečení Outdoor s moderním designem.

2004 – Betty Barclay získává další licence. Vera Mont vytváří večerní módu pro mladé lidi.

           Zřízení nákupního střediska Nusloh s prodejní plochou 1000 m2 pro módu na koupání,
           boty a dokonce pánskou módu. Oficiální sponzor družstva žen
           na olympijských hrách
v Aténách.

2005 – značka Betty Barclay slaví 50-ti leté jubileum a obdrží cenu za marketing
           a módu města Krefeldu. Získává další licenci na dámské spodní prádlo.

2006 – Betty Barclay vytváří nový koncept obchodu a otevírá nové obchody
           v ECE – CENTER NOVA EVENTS v Lipsku a v AEZ Hamburg.

2007 – nabídka nové vůně Betty Barclay „Láska“.